Født med stilsikre briller på
Rupert Landendinger er marketing-direktør for By Malene Birger og ved per instinkt, hvad der rykker i denne verden. Kom indenfor hos en herre, der mestrer impulskøb, så de altid bliver et hit.
Rupert Landendinger, 48 år, marketingdirektør hos By Malene Birger
Hvor finder du inspiration til din indretning?
Overalt, hvor jeg kommer. Det kan være på rejser, på loppemarkeder, i butikker eller i private hjem.
Hvordan vil du beskrive din stil?
Jeg har ingen! Jeg køber bare ting, jeg kan lide, når jeg ser dem. Jeg planlægger ikke mine investeringer på den måde, det er meget et spørgsmål om intuition.
Hvad er dit næste projekt i hjemmet?
Jeg har ikke planlagt noget lige nu. Men køkkenet og badeværelset er ikke noget, jeg selv har bestemt, så det kan da godt være, at de to rum skal ændres på et tidspunkt.
Hvad fortæller dit hjem om dig?
At jeg holder af smukke ting, og at jeg nok er lidt af en samler. På rejser køber jeg ofte ting på auktioner eller loppemarkeder.
Hvad er det bedste ved dit hjem?
Det er uden tvivl beliggenheden. Jeg er midt i byen, men har ikke langt til lufthavnen, hvor jeg rejser meget fra. Og så bor jeg samtidig tæt på firmaet.

Den skønne gamle lysekrone har Rupert fundet på en auktion i Berlin.

Enkel fotokunst.

Flakonerne her er loppefund, men en flok nye farvede glas virker lige så godt.

I den lille stue er der ting og sager fra nær og fjern. Her er det en stol fra Kairo, et bord fra Marokko og gamle glasvaser fundet i Indien.

Rupert Landendinger er marketingdirektør hos By Malene Birger

En zebra på gulvet

Et lille kurvebord, små flakoner fra rejser og et par søstjerner skaber stemningen på det ellers ganske anonyme badeværelse.
